Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
 
1.TARAFLAR
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (Kısaca “Sözleşme” olarak anılacaktır.) aşağıda yer alan Taraflar arasında Sözleşme’de belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde düzenlenerek imzalanmıştır.
 
 
  • ALICI:
Adı Soyadı                      :
Adresi                              :
Telefon                            :
E-Posta                            :
Tarih                                :
 
  • SATICI/SAĞLAYICI:
Unvanı      : BELLONA MOBİLYA SANAYİ TİCARET A.Ş. 
                            Yetkili Bayi
Adresi       :  Organize Sanayi Bölgesi 14.Cadde No: 14 38070 Melikgazi Kayseri / TÜRKİYE
Telefon     : 03523211670
Faks          : 
Mersis No  : 0182004993100029
 
 
ALICI, SATICI  Sözleşme’de ayrı ayrı “Taraf” birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.
2.TANIMLAR
İşbu Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.
  1. a) ALICI: Alıcı veya Alıcı’nın belirlediği üçüncü kişiyi ifade eder.
  2. b) SATICI/SAĞLAYICI:BELLONA MOBİLYA SANAYİ TİCARET A.Ş.Platform üzerinden yapılan satışlarda fatura düzenleyen ürün teslimatını gerçekleştiren Yetkili Bayi ifade eder.
  3. c) ÜRETİCİ: BELLONA MOBİLYA SANAYİ TİCARET A.Ş. ifade eder.
  4. d) STANDART ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özellikleri değiştirilmeyen, kurulum gerektirmeyen standart ürünlerdir.
  5. e) ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özel olarak üretilen ve/veya kurulum gerektiren ürünlerdir. Örneğin kumaş rengi ve türü değiştirilen koltuklar, ahşap malzeme ve benzeri özelliği değiştirilen mobilyalar, kurulumu ve montajı yapılan her türlü panel ürünleri, mobilyalar, özel ölçü ile üretilen ürünler, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN kategorisine girer.
  6. f) HİJYEN ÜRÜN/LERİ: Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünleri
  7. g) NAKLİYELİ ÜRÜN: Ürün teslimatının SATICI/SAĞLAYICI’nın nakliye ekipleri tarafından gerçekleştirildiği ürünlerdir.
  8. h) KARGOLU ÜRÜN: Ürün teslimatının anlaşmalı kargo firmalarıyla gerçekleştirildiği ürünlerdir.
ı) TEŞHİR ÜRÜN: BELLONA Mağaza’larında sunulan ürünlerdir.
  1. i) OUTLET ÜRÜNLER: BELLONA Mağaza’larında sunulan outlet ürünlerdir.
  2. j)SANAL POS: Bilgisayar ortamında yapılan kredi kartı ödeme metodunu ifade eder.
  3. k) PLATFORM: Mülkiyeti ve 6769 sayılı Sınai Mülkiyet Kanunu ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca her türlü fikri ve sınai hakları ÜRETİCİ’ye ait olan ve işbu Sözleşme ve Bayilik Sözleşmesi’nde belirlenen Hizmetler’in sunulmakta olduğu www.bellona.com.tr ve bağlantılı tüm diğer alan adlarında mevcut olan internet sitesi ile mobil uygulamayı, sosyal medya/lar(Twitter,Instagram,Facebook ve diğerleri), pazar yerleri ve Bayi’nin, ÜRETİCİ ile Platform’da bulunarak veya Platform üzerinden yapılan satışa ÜRETİCİ’nin taleplerine uygun hizmet verebilmesi için gerekli işlemleri gerçekleştirebildiği, kendisinden talep edilen firma/kişisel bilgilerini girdiği, satış işlem detaylarını takip edebildiği, özel sanal sayfayı ifade eder.
  4. l) MAĞAZA: Sunumun yapıldığı BELLONA mağazasını ifade eder.
  5. m) MEVZUAT: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni (RG:27.11.2014/29188) ve ilgili diğer sair yasal düzenlemeler
3.KONU
İşbu Sözleşme’nin konusu, ALICI'nın ÜRETİCİ'ye ait PLATFORM buna bağlı tüm uygulamalar üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, Ön Bilgilendirme Formu ve PLATFORM’da nitelikleri ve satış bedeli belirtilen ürünlerin (“ÜRÜN”) sunumu ve satışı ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“6502 Sayılı Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince Taraflar’ın karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
İşbu Sözleşme’nin Taraflar’ı Sözleşme tahtında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.
ALICI, PLATFORM üzerinden satın almış olduğu ÜRÜN/ler’in temel nitelikleri, tüm vergiler dâhil satış fiyatı ve ödeme şekli, teslimat, varsa montaj esasları ile fiyatı ve cayma hakkı ile cayma hakkının kullanım şartları, SATICI/SAĞLAYICI’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ve sair bilgilere ilişkin ön bilgilendirmenin tarafına ulaştığını, okuyup açıkça bilgi sahibi olduğunu, ön bilgilendirmeyi ve işbu Sözleşme’yi teyit etmekle ödeme yükümlülüğü altına gireceğini anladığını, ön bilgilendirmenin sözleşmenin ayrılmaz bir parçası haline geldiğini ve tüm bu bilgileri edinerek, elektronik ortamda ÜRÜN/ler’i satın almak için gerekli onayları verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. 
 
 
 
 
  1. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLERE İLİŞKİN BİLGİLER
Sözleşme konusu ürünün veya hizmetin adı, adeti, KDV dâhil satış fiyatı, ödeme şekli ve varsa vergiler dâhil montaj fiyatına ilişkin temel nitelikler aşağıdaki şekildedir;
 
ÜRÜN
CİNSİ 
BİRİM FİYAT(TL)
ADET
TOPLAM(TL)
……………….
 
 
………..
…………………….
Kurulum-1
 
 
………
……………………….
Ödeme Toplamı (KDV Dahil)
…………………..
 
 
Hizmet Bedeli                                                                       : 0,00 TL
Kargo Bedeli                                                                         : 0,00 TL
Nakliye Bedeli                                                                      : 0,00 TL
Kurulum Bedeli-1(…. Ürün için)                                          : 0,00 TL
KDV Tutarı                                                                           : …… TL
Toplam Fatura Tutarı                                                            : …… TL
Ödenen                                                                                  : …….. TL
Ekstra Bilgiler:
Kargo Ücreti                                                                          : 0,00 TL ( SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı kargo şirketi olması durumunda SATICI/SAĞLAYICI tarafınca ödenir. )
Nakliye Ücreti                                                                       : 0,00 TL( SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı nakliye şirketi olması durumunda SATICI/SAĞLAYICI tarafınca ödenir. )
Peşin Satış Tutarı                                                                  : ………. TL
Satış Tutarı                                                                            : …………..TL
Hediye Kartı Tutarı                                                               : 0,00 TL
Komisyon Tutarı                                                                   : 0,00 TL
Alıcı Şehir                                                                             : ………
Alıcı İlçe                                                                               : ……….
Alıcı Ad/Soyadı/Ünvanı                                                       : ………
Teslimat Adresi                                                                     :…………
Ödeme Şekli                                                                          : ………….
 
Sorun yaşanması halinde 444 33 99 ve 0850 222 33 99 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişiniz ile ilgili iletişime geçebilirsiniz.
 
  1. ÖDEME ŞEKLİ
5.1. Kredi Kartı İle Ödeme
  1. a) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemini tercih ettiğinde PLATFORM’da alışverişini tamamlamadan önce ilgili sayfada kredi kartı bilgilerini girecektir.

  2. b) ALICI, uygun olduğu ölçüde yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.

  3. c) ALICI’nın bankası kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar ALICI bankasının inisiyatifindedir ve SATICI/SAĞLAYICI’nın ve/veya ÜRETİCİ’nin bilgisi dâhilinde olması durumunda PLATFORM’da kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.

ç) ALICI’nın taksit seçeneklerinden birisini tercih etmesi durumunda kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine ALICI bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planının oluşturulması ALICI bankasının inisiyatifindedir.

  1. d) Diğer yandan vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan MEVZUAT hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

  2. e) ALICI'nın kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde ALICI bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır.

  3. f) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemi sırasında verilecek kart bilgilerinin doğruluğundan sorumlu olacaktır.

  4. g) Kredi kartı ile ödeme yöntemi seçeneği kullanılarak yapılan ödemelerde, kartın hamili haricinde bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır.
 
5.2. Havale/Eft İle Ödeme
 
  1. a) ALICI, havale/EFT ile ödeme yapmayı tercih ettiğinde BELLONA MOBİLYA SANAYİ TİCARET A.Ş. banka IBAN bilgileri ALICI ile PLATFORM üzerinden paylaşılacaktır.

  2. b) ALICI, havale/EFT ile ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ödemenin ÜRETİCİ banka hesabına ulaşmasından sonra siparişi onaylanacaktır. ALICI transfer işleminin açıklama kısmına sipariş referans numarasını yazmalıdır.
 
  1. TESLİMAT
 
  1. a) Ürün teslimatı, SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı olduğu kargo ve/veya nakliye şirketi aracılığı ile yasal süresini aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa paketlenmiş ve sağlam olarak faturası ile birlikte teslim edilir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI/SAĞLAYICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI/SAĞLAYICI sorumlu değildir. Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI/SAĞLAYICI’nın herhangi bir kusuru olmaksızın ortaya çıkan ve makul önlemlerle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir. Ürün/ler’in teslimat sürelerinde Platform üzerinden ALICI’ya sunulan termin süreleri geçerli ve Taraflar için bağlayıcıdır. Adalara, denizaşırı yerlere ve yurt dışına teslimat yapılamamaktadır.
 
  1. b) SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un m.d. 55 ve 56 hükümlerine uygun olarak Garanti Belgesi Yönetmeliği kapsamında garanti belgesi düzenlenmesi zorunlu ise garanti belgeleri ve Tanıtma ve Kullanma Kılavuzu Yönetmeliği uyarınca tanıtma kılavuzu ile teslim edilmesinden sorumludur.
  1. c)Stokta hazır bulunmaksızın ALICI'nın isteği doğrultusunda hazırlanmaya başlanan; stokta hazır olmaması sebebiyle ALICI'nın siparişi akabinde üretime geçilen ürünler haricindeki ürünlerin teslim süreleri mevzuatta belirlenen süreler dahilinde olacaktır.
  1. a) Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.

  2. b) Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde ALICI aranarak bilgi verilir.

  3. c) ALICI’nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14(ondört) gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI/SAĞLAYICI sepet tutarının %5’i oranında nakliye bedelini ALICI’dan talep edebilir.

  4. d) Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda(ek kurulum hizmeti hariç), kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum planlanmaz.

  5. e) Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda ALICI tarafından belirtilmesi gerekir. Ek kurulum ücreti belirtilmeden satışı yapılan Ürünlerin teslim ve kurulumu ücretsiz olarak yapılır.

  6. f) Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir. Bu durumda SATCI/SAĞLAYICI’ya öncesinde bilgi verilmesi kaydıyla SATICI/SAĞLAYICI tarafınca ALICI’ya gerekli hazırlığı yapması için süre verebilir.
 
6.2.Kargolu Ürünlerin Teslimatı
 
  1. a) Kargo ile gönderilecek ÜRÜN/ler kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta yoluyla ALICI ile paylaşılır.

  2. b) Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir.

  3. c) ALICI, Sözleşme konusu ÜRÜN/ler'i teslim almadan önce muayene edecek, ezik, kırık, ambalajı yırtılmış hasarlı ve ayıplı ÜRÜN/ler’i kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan ÜRÜN/ler’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ÜRÜN/ler’in özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa ÜRÜN/ler kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir.

  4. d) Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargo, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecektir.
 
6.3. Kurulum Satın Alma Opsiyonlu Ürünler Hizmeti Teslimatı
  1. a) Kurulumu ALICI’ya ait olan ÜRÜN/ler’de ek kurulum hizmeti satın alınmış ise ÜRÜN teslim edildikten en geç 7(yedi) gün içerisinde kurulum hizmeti planlanır.

  2. b) Planlanan hizmet tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Hizmet planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.

  3. c) Kurulum günü, kurulum için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.

  4. d) Ek kurulum hizmeti alınan ÜRÜN/ler’in, kurulum hizmeti gelmeden önce açılıp kontrol edilmesi ALICI’nın sorumluluğundadır. Kurulum hizmetinden önce ÜRÜN/ler’de bir eksik varsa tamamlanmış olması önemlidir.

  5. e) Ek kurulum hizmeti ile kurulmuş ÜRÜN/ler’in iadesi durumunda ÜRÜN/ler’in yeniden demonte yapılması ALICI’ya aittir.

  6. f) Elektrik bağlantısı gerektiren kurulum işlemleri SATICI/SAĞLAYICI tarafından yapılamaz.
 
 
  1. SİPARİŞİN İPTALİ
 
ALICI henüz teslim edilmeyen ÜRÜN/ler’de sipariş tarihinden itibaren 3(üç) gün içerisinde ücretsiz iptal talebinde bulunabilir. 3. gün sonrasındaki iptal talepleri için Cayma Hakkı, Ürün İadesi hükümleri geçerlidir.
 
  1. CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ
 
8.1. ALICI, STANDART ÜRÜN/ler’de teslim tarihinden itibaren 14(ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.  ALICI’nın cayma hakkına ilişkin süresi mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ALICI’nın ÜRÜN/ler’i teslim aldığı gün başlar. Ancak ALICI, Sözleşme’nin kurulmasından ÜRÜN/ler’in teslimine kadar ki sürede de cayma hakkını kullanabilir.
8.2. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; Tek sipariş konusu olan ancak tedarik, üretim, stok vb. gibi nedenlerle ayrı ayrı tarihlerde teslim edilen ÜRÜN/ler’in olması halinde son malın teslim tarihi dikkate alınacaktır. Birden fazla parçanın bir araya gelmesi ile tamamlanan ürünlerde ise son parçanın teslim tarihi dikkate alınacaktır. Aynı ÜRÜN/ler’in belirli bir süre boyunca düzenli olarak tesliminin yapıldığı sözleşmelerde ilk ürünün teslim tarihi dikkate alınacaktır.
8.3. ALICI cayma talebini 444 33 99 ve 0850 222 33 99 nolu telefondan çağrı merkezini arayarak kullanabilir. ALICI Cayma hakkını kullanarak iptal ve iade işlemleri yapmak için web sitesindeki Siparişlerim bölümünden yönergeleri izleyerek gerçekleştirebilir.
 
8.4. ALICI tarafından cayma hakkının, ÜRÜN/ler’in kendisine teslimini takip eden 14 (ondört) günlük süre içerisinde yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirimde bulunmak suretiyle kullanılması durumunda, ÜRÜN/ler anlaşmalınakliye firması ile teslim edildiyse;  
SATICI/SAĞLAYICI, anlaşmalı nakliye şirketi ile gönderilen ÜRÜN/ÜRÜNLER’i ilk satıldığı haliyle yani demonte edilmiş olarak fatura aslı ile birlikte talebin kendisine iletildiği tarihten itibaren 7-14 gün içinde kurulum yapılan adresten tutanakla teslim alacaktır.
ALICI tarafından cayma hakkının, ÜRÜN/ler’in kendisine teslimini takip eden 14 (ondört) günlük süre içerisinde web sitesindeki siparişlerim bölümünden veya çağrı merkezi/ müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirimde bulunmak suretiyle kullanılması durumunda, ÜRÜN/ler anlaşmalı kargo firması ile teslim edildiyse;
ALICI, cayma hakkını kullandığına dair bildirimi SATICI/SAĞLAYICI’ya yönelttiği tarihten itibaren 10(on) gün içinde anlaşmalı kargo firması ile gönderilen ÜRÜN’ü demonte şekilde SATICI/SAĞLAYICI veya yetkilendirmiş 3. kişiye; teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal firmaya düzenlenmiş ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI düzenlenmediği takdirde tamamlanamayacaktır.) kargo teslim tutanağı örneğini, faturanın arkasında yer alan cayma formunu doldurup imzalayarak, iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak geri göndermek zorundadır. İşbu maddede sayılan belgeler olmaksızın veya eksik, hasarlı olarak gönderilen ÜRÜN/ler, karşı ödemeli olarak ALICI’ya geri gönderilecek ve bedeli iade edilmeyecektir.
8.5. ALICI, cayma hakkı konusu olan ÜRÜN’ü anlaşmalı nakliye ve/veya kargo şirketi ile ücretsiz olarak geri gönderebilir. SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı olduğu nakliye ve/veya kargo şirketi dışında başka bir şirketin seçilmesi, SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderilen ÜRÜN’ün nakliye şirketi ile gönderilmek istenmesi veya tam tersi şeklindeki durumlarda yapılacak iadelerin tüm masrafları ALICI’ya ait olacaktır. ALICI’nın bulunduğu yerde SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı olduğu kargo şubesi olmasına rağmen, ürünü başka bir firma ile karşı ödemeli olarak göndermesi durumunda, iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülerek bakiye kalması halinde kalan tutar iade edilecektir.
8.6. ALICI’nın cayma hakkı kullanım süresi bittikten sonra, STANDART ÜRÜN’lerde keyfi iade alınmamaktadır.
 
8.7. ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLER’de cayma hakkını kullanamaz.
 
8.8. ALICI’nın ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLER’e yönelik iade talebi durumlarında SATICI/SAĞLAYICI, ALICI’nın iade talebini geri çevirmemek adına ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN fiyatı üzerinden %30 kesinti ile iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14(ondört) gün için geçerlidir.
 
Aşağıdaki ürünlerin satışına konu sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamaz:

- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI, ÜRETİCİ veya SAĞLAYICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

- ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,

- Hijyen Ürünlerine ilişkin sözleşmeler,

- Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,

- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
-ALICI’nın mutad kullanım hataları dışında ALICI’dan kaynaklı olduğu SATICI/SAĞLAYICI tarafınca  tespit edilen mallara ilişkin sözleşmeler,
 
8.9. ALICI cayma süresi içinde ÜRÜN’ü işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanma talimatlarına uygun olarak muhafaza etmez ise meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olacaktır.

8.10. ÜRÜN/ler’in iade taleplerinde, NAKLİYELİ ÜRÜN’ler SATICI/SAĞLAYICI’nın kendi teslimat ekibi tarafınca iade alınacak olup, ÜRÜN/ler’in teslimatının kargo ile yapılması durumunda ÜRÜN iadeleri kargo ile ALICI tarafından yapılmalıdır. Teslimat türü kargo olan ÜRÜN/ler’in teslimi nakliye ile yapılmış olsa bile, iadesi kargo ile ALICI tarafından yapılmalıdır.
 
8.11. ALICI’ nın cayma hakkını kullandığı durumda kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI/SAĞLAYICI’nın zararlarını(mal bedeli, sözleşme kurmak için yapılan masraflar vb diğer) tazmin etmekle yükümlüdür.

8.12. Ticaret Bakanlığı Depreme Yardım Seferberliği kapsamında verilecek siparişleriniz Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin Cayma hakkının istisnaları başlıklı 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (h) bendinde yer alan;” Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşme” kapsamında değerlendirildiği için siparişinizden cayma hakkınız bulunmamaktadır.
  1. ÜRÜN’ÜN TEDARİKÇİ ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN SEVKİYATI
9.1. ÜRÜN’ün tedarikçi üçüncü kişi tarafından ALICI’ya iletilmesi durumunda da ALICI iade, iptal ve cayma hakkının kullanımı başta olmak üzere işbu Sözleşme hükümlerinin yürürlükte olduğunu ve geçerli olduğunu bilmekte ve kabul etmektedir.
9.2. ÜRÜN’ün Tedarikçi Üçüncü Kişi tarafından sevkiyatının yapılması Üçüncü Kişi ile ALICI arasında sözleşme ilişkisi kurulduğu anlamına gelmeyecek olup ALICI ödeme başta olmak üzere her türlü yükümlülüklerini ÜRETİCİ ve SATICI/SAĞLAYICI’ya karşı yerine getirecektir.
9.3. Ürün’ün Tedarikçi Üçüncü Kişi tarafından sevkiyatının yapılacağı durumlar SATICI/SAĞLAYICI tarafından ALICI’ya bildirilmiştir. ALICI kendisine yapılan bu bildirim ile Sözleşme’de belirtilen amaçlarla ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili MEVZUAT’a uygun olarak SATICI/SAĞLAYICI ile paylaştığı kişisel verilerin üçüncü kişi tedarikçiye aktarılacağını bilmekte ve kabul etmektedir.
  1. ÖDEME İADESİ VE PROSEDÜRÜ
Sipariş İptali ile ilgili ödeme süreci, ALICI’nın talebi göndermesini takip eden 7(yedi) iş günü içerisinde başlatılır.

ÜRÜN iadesi ile ilgili iade ödeme süreci, ÜRÜN’ün SATICI/SAĞLAYICI’ya ulaşmasını takip eden 7(yedi) iş günü içinde başlatılır.

Katılım alt limiti olan bir kampanya dâhilinde gerçekleşen siparişlerin iade ücreti hesaplanırken, kalan sipariş tutarının alt limiti karşılamadığı durumlarda geçerli kampanya devre dışı kalır ve ücret iadesi kalan tutara göre hesaplanır.
10.1. Kredi Kartı İle Ödemede İade
  1. a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI/SAĞLAYICI ve/veya ÜRETİCİ’nin bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

  2. b) ÜRETİCİ bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

  3. c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda ÜRETİCİ, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.
10.2. Havale/Eft Ile Ödemede İade
  1. a) ALICI’nın beyan ettiği banka hesabına iade yapılır.
 
10.3. Hediye Çeki ile Yapılan Ödemede İade

  1. a) Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır.
 
  1. GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
Satılan ÜRÜN, SATICI/SAĞLAYICI tarafından 2(iki) sene boyunca garanti kapsamındadır.
ÜRÜN’de üretici kaynaklı bir ayıp olduğunun tespiti halinde SATICI/SAĞLAYICI, garanti süresi içerisinde talebin kendilerine iletildiği tarihten itibaren yasal sürelerde sorunu çözmeyi taahhüt eder. Teslimat anındaki kusurlar, teslimat anında SATICI/SAĞLAYICI’ya bildirilmelidir.
ALICI’nın kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.
 
  1. GENEL HÜKÜMLER
12.1. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’da Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI’nın; Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, mesafeli satış sözleşmesinin kurulmasından evvel, SATICI /SAĞLAYICI tarafından ALICI' ya teslim edilmesi gereken adresi, siparişi verilen ÜRÜN/ler’e ait temel özellikleri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. SATICI/SAĞLAYICI, dilediği zaman ve önceden herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşullarını ve bitiş tarihini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.
12.2. Sözleşme konusu her bir ürün, yasal süreyi aşmamak kaydı ile ALICI' nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak PLATFORM’daki ön bilgiler kısmında belirtilen süre zarfında ALICI veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürünün ALICI’ya olağanüstü durumlarda yaşanan gecikmeler hariç teslim edilememesi durumunda, ALICI’nın Sözleşme’yi feshetme hakkı saklıdır. ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde sevkiyat tarihi değişkenlik gösterebileceği gibi sevkiyat bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. Sözleşme konusu ÜRÜN/ler’in üçüncü kişi bir tedarikçiden temin ediliyor olması halinde tedarik sürecinde yaşanabilecek aksamalarda teslim süresi ayrıca ilave edilecek ve yeni sevkiyat tarihi bilgisi ALICI ile paylaşılacaktır. 
12.3. SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları işin gereği olan bilgi ve belgeler ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan arî olarak yasal mevzuat gereklerine göre sağlam, standartlara uygun bir şekilde işi doğruluk ve dürüstlük esasları dâhilinde ifa etmeyi, hizmet kalitesini koruyup yükseltmeyi, işin ifası sırasında gerekli dikkat ve özeni göstermeyi, ihtiyat ve öngörü ile hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
12.4. SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme’den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir. İstisnai olarak haklı bir nedenle Sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda ALICI derhal açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda ALICI’ya eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da ALICI’nın arzusu ve seçimi doğrultusunda; yeni başka bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.
12.5. SATICI/SAĞLAYICI, sipariş konusu ÜRÜN veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde Sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, öğrendiği tarihten itibaren 3(üç) gün içinde yazılı olarak ALICI’ya bildireceğini, 14(ondört) günlük süre içinde toplam bedeli ALICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde kredi kartının bağlı olduğu bankaya ilişkin iade prosedürü geçerli olacaktır.
12.6. ALICI, Sözleşme konusu ÜRÜN’ün teslimatı için işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu ÜRÜN bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, SATICI/SAĞLAYICI’nın Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
12.7. ALICI, Sözleşme konusu ÜRÜN’ün ALICI veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa tesliminden önce/sonra ALICI'ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda sözleşme konusu ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından SATICI/SAĞLAYICI 'ya ödenmemesi halinde, ALICI Sözleşme konusu ÜRÜN’ü 3(üç) gün içerisinde nakliye gideri SATICI/SAĞLAYICI’ya ait olacak şekilde SATICI/SAĞLAYICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
12.8. SATICI/SAĞLAYICI, tarafların iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve tarafların borçlarını yerine getirmesini engelleyici ve/veya geciktirici hallerin oluşması gibi mücbir sebepler halleri nedeni ile Sözleşme konusu ÜRÜN’ü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. ALICI’da siparişin iptal edilmesini, Sözleşme konusu ÜRÜN’ün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini SATICI/SAĞLAYICI’dan talep etme hakkını haizdir. ALICI tarafından siparişin iptal edilmesi halinde ALICI’nın nakit ile yaptığı ödemelerde, ÜRÜN tutarı 14(ondört) gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ÜRÜN tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14(ondört) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. ALICI, SATICI/SAĞLAYICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI/SAĞLAYICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
12.10. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’a üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu, ÜRETİCİ’nin bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları, ÜRETİCİ’nin ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder.
12.11. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’u kullanırken yasal MEVZUAT hükümlerine riayet etmeyi ve bunları ihlal etmemeyi baştan kabul ve taahhüt eder. Aksi takdirde, doğacak tüm hukuki ve cezai yükümlülükler tamamen ve münhasıran ALICI’yı bağlayacaktır.
12.12. ALICI, ÜRETİCİ’ye ait PLATFORM’u hiçbir şekilde kamu düzenini bozucu, genel ahlaka aykırı, başkalarını rahatsız ve taciz edici şekilde, yasalara aykırı bir amaç için, başkalarının maddi ve manevi haklarına tecavüz edecek şekilde kullanamaz, başkalarının hizmetleri kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı faaliyet (spam, virus, truva atı, vb.) işlemlerde bulunamaz.
12.13. ÜRETİCİ PLATFORM üzerinden, ÜRETİCİ’nin kendi kontrolünde olmayan ve/veya başkaca üçüncü kişilerin sahip olduğu ve/veya işlettiği başka internet sitelerine ve/veya başka içeriklere link verilebilir. Bu linkler ALICI’ya yönlenme kolaylığı sağlamak amacıyla konulmuş olup herhangi bir PLATFORM’u veya o siteyi işleten kişiyi desteklememekte ve link verilen PLATFORM’un içerdiği bilgilere yönelik herhangi bir garanti niteliği taşımamaktadır.
12.14. SATICI/SAĞLAYICI gerekli gördüğü durumlarda, ALICI’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. SATICI/SAĞLAYICI siparişte sorun tespit ettiği durumlarda ALICI’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden ALICI’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (on beş) gün süreyle dondurur. ALICI’nın bu süre zarfında SATICI/SAĞLAYICI ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde ALICI’dan herhangi bir cevap alınamazsa SATICI/SAĞLAYICI, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.
12.15. Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından SATICI/SAĞLAYICI sorumlu değildir. Buna istinaden SATICI/SAĞLAYICI, PLATFORM sisteminden, dizaynından veya yasadışı yollarla PLATFORM’da yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’dan hak iddiasında bulunamaz.
12.16. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler ALICI’ya Sözleşme’de belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse ALICI’dan bankası ile görüşmesi istenebilir. Siparişlerin onaylanma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) SATICI/SAĞLAYICI hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır.
12.17 ÜRÜN fiyatında açık ve fahiş bir hata olduğu çoğunlukça anlaşılabilecek durumlarda (piyasa fiyatının çok altında yazılması durumunda) işbu hatalı fiyata göre verilen tüm siparişlerin SATICI/SAĞLAYICI tarafından iptal edilme hakkı vardır. ALICI bu tarz durumlarda işlemin açık bir hata olması sebebiyle hiçbir hak ve talepte bulunmayacağını kabul ve beyan eder.
12.18. Taraflar(ALICI’nın sahip olduğu hiçbir hakka ve teminata halel gelmemek kaydıyla) işbu Sözleşme’yi ve/veya Sözleşme ile ilgili her türlü yükümlülük, borç, taahhüt, hak, talep ve alacaklarını tamamen ya da kısmen üçüncü şahıslara devir ve temlik etme haklarına sahiptirler.
 
  1. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE GİZLİLİK POLİTİKASI
13.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”), ilgili MEVZUAT ve SATICI/SAĞLAYICI’nın KVKK ve Gizlilik Politikasına uygun olarak kişisel veri olarak nitelenen ALICI’ya ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, adresi, telefon numarası, demografik veriler, mali veriler vb. bilgiler; sipariş almak, ürün ve hizmetleri sunmak, ürün ve hizmetleri geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, -önceden onay verilmesi halinde- siparişler, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, ALICI’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile ALICI ile SATICI/SAĞLAYICI arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin SATICI/SAĞLAYICI tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri SATICI/SAĞLAYICI, Erciyes Anadolu Holding iştirakleri ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından KVKK MEVZUAT’ına uygun olarak kaydedilebilir, arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir. ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’nın belirtilen amaçlarla işbirliği içinde bulunduğu gerçek ve/veya tüzel kişilere, kişisel verilerinin iletilmesini, işlenmesine ve depolanmasına 6698 sayılı KVKK kapsamında açıkça onay verdiğini beyan ve kabul eder. İşlenen kişisel veriler, SATICI/SAĞLAYICI’nın KVKK ve Gizlilik Politikası’na ve ilgili MEVZUAT’a uygun olarak gerekli sürenin sonunda silinir, yok edilir veya anonim hale getirilir. ALICI, KVKK ve ilgili MEVZUAT hakkında detaylı bilgiye ve haklarına SATICI/SAĞLAYICI’nın PLATFORM’unda yer alan KVKK Aydınlatma Metni’ni inceleyerek ulaşabileceğini kabul ve beyan etmektedir.
13.2. PLATFORM’da bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve iletişimler ile diğer hususlarda aşağıda kısaca (PLATFORM’un ilgili kısımlarında kapsamlı-detaylı olarak cari esasları) belirtilen gizlilik kuralları-politikası ve şartlar geçerlidir.
13.3. ALICI tarafından PLATFORM’a girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler SATICI/SAĞLAYICI tarafındaki sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkânları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler ALICI cihazından girildiğinden ALICI tarafında korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dâhil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu ALICI'ya aittir.
13.4. ALICI'nın sair suretle verdiği kişisel veri ve ticari elektronik iletişimlerine dair izin-onaylarının yanısıra ve teyiden; ALICI'nın PLATFORM’a üyeliği ve alışverişleri sırasında edinilen bilgileri SATICI/SAĞLAYICI, dahil olduğu ERCİYES ANADOLU HOLDİNG A.Ş. mevcut ve ilerideki iştirakleri, bağlı şirketleri, ortakları, halefleri ve/veya bunların belirleyecekleri üçüncü kişiler/kuruluşlar tarafından muhtelif ürün/hizmetlerin sağlanması ve her türlü bilgilendirme, reklam-tanıtım, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik uygulamaları amaçlı yapılacak elektronik ve diğer ticari-sosyal iletişimler için, belirtilenler ve halefleri nezdinde süresiz olarak veya öngörecekleri süre ile kayda alınabilir, basılı/manyetik arşivlerde saklanabilir, gerekli görülen hallerde güncellenebilir, paylaşılabilir, aktarılabilir, transfer edilebilir, kullanılabilir ve sair suretlerle işlenebilir. Bu veriler ayrıca kanunen gereken durumlarda ilgili merci ve Mahkemelere iletilebilir. ALICI kişisel olan-olmayan mevcut ve yeni bilgilerinin, kişisel verilerin korunması hakkında mevzuat ile elektronik ticaret mevzuatına uygun biçimde yukarıdaki kapsamda kullanımına, paylaşımına, işlenmesine ve kendisine ticari olan-olmayan elektronik iletişimler ve diğer iletişimler yapılmasına muvafakat ve izin vermiştir.
13.5. ALICI SATICI/SAĞLAYICI’ya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya aynı kanallardan kanuni usulünce ulaşarak ya da kendisine gönderilen elektronik iletişimlerdeki red hakkını kullanarak iletişimleri her zaman için durdurabilir. ALICI'nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. ALICI isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda SATICI/SAĞLAYICI’'ya her zaman yukarıdaki iletişim kanallarından başvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki başvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafına açıklanarak kabul edilmeyebilecektir.
13.6. ÜRETİCİ/SATICI/SAĞLAYICI yukarıdaki konularda gerekli görebileceği her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar; bu değişiklikler ÜRETİCİ/SATICI/SAĞLAYICI tarafından PLATFORM’sa veya diğer uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur.
13.7. ÜRETİCİ, ALICI tarafından siteye kayıt formunda belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adres, e-posta adresi, sabit ve mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden iletişime geçilmesi amacı ile mektup, e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla ticari elektronik iletim metni açık rıza onayı bulunan ALICI’lara ulaşarak değişiklikler için izin alma hakkı bulunmaktadır. ALICI, işbu Sözleşme’yi kabul etmekle ÜRETİCİ’nin kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini ve güncelleme veya değişiklik olduğu takdirde izin alacağını kabul ve beyan etmektedir.
13.8. PLATFORM’dan ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları ve kullanım şartları geçerlidir, oluşabilecek ihtilaflar ile menfi neticelerinden ÜRETİCİ/SATICI/SAĞLAYICI sorumlu değildir.
  1. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir.
 
 
  1. UYGULANACAK HUKUK VE GÖREVLİ MAHKEME
İşbu Mesafeli Satış Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar İl veya İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
 
  1. DELİL ANLAŞMASI
 
Bu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI/SAĞLAYICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dâhil) kesin delil oluşturur.
  1. YÜRÜRLÜK
İşbu Sözleşme’nin kabul edilerek onaylanması ve PLATFORM üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte ALICI, işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacak ve işbu Sözleşme yürürlüğe girecektir.

ALICI, SATICI/SAĞLAYICI ve ÜRETİCİ’nin isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dâhil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikâyet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde SATICI/SAĞLAYICI tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini, Sözleşme şartlarını kabul ederek taraf olduğunu ve herhangi bir itirazı olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

PLATFORM’da yer alan Ön Bilgilendirme Formu ve ALICI tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır.
 
ALICI     :
SATICI/SAĞLAYICI   :
TARİH   :
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.